Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, για την οποία υπεύθυνη είναι η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ο πελάτης /αγοραστής έχει δικαίωμα αλλαγής.
Επιστροφές είναι αποδεκτές μόνον στην περίπτωση αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου 13 για τα ελαττωματικά προϊόντα ή για την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, οπότε το κόστος και την ευθύνη της μεταφοράς από την παράδοση των προϊόντων που επιστρέφονται στον μεταφορέα αναλαμβάνει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η διαδικασία της επιστροφής πρέπει να πραγματοποιηθεί υποχρεωτικά κατόπιν επικοινωνίας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Αλλαγές ή/και ακυρώσεις παραγγελιών είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο υπό την προϋπόθεση πως δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία παραγγελίας.